الأربعاء، 2 يناير 2013

أم راحت تزور ابنها فى دبي علشان بيشتغل هناك ورات فى الغرفة فتاه جميلة تشاركة الغرفة فعملت فيهم مقلب علشان

أم راحت تزور ابنها ( هيثم ) لمدة 3 أيام في دبي علشان بيشتغل هناك
وشافت إن ابنها ساكن مع وحده اسمها ( ناتاشا )
البنت ديه مشتركة معاه في الغرفة زميلة غُرفه !!
معرفتش تعمل إيه بعد ما لاحظت إن ( ناتاشا )
اللي مشاركة ابنها في الغرفه حلوة أوي و جذابة
فـتوقعت ان في علاقة بينهم وداه خلاها تحس بالفضوووووول الشديد
هيثم قدر يقرا أفكار أمه و اتصرّف بسرعة
وقال لأمه : أنا عارف إيه اللي انتي قاعده بتفكري فيه
أحب اطمنك إني انا وناتاشا مجرد زملاء، متشاركين بالغرفه لا أكثر ولا أقل
الأسبوع اللي وراه ناتاشا قالت لهيثم : من يوم ما سافرت مامتك والسكرية الفضية
بتاعتي ضايعة تفتكر مامتك خدتها معاها ؟؟؟؟؟
هيثم قال : أشك فكده بس خليني أبعتلها ايميل عشان أتأكد ، قعد و كتب الإيميل لأمه :
أمي الحبيبه
أنا ما بقولش إنك ( اخذتي ) السكرية الفضية من بيتي ولا بقول إنك ( ما خذتيهاش )
بس الحقيقه إن السكرية الفضية بتاعت ناتاشا ضاعت من أول ما رجعتي مصر..
تحياتي
هيثم  https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhZk2Xnc4sud5gYTpA7QECPYQ-xx4ti6dVNdyUeUQRdOkmlbiMTS4PT4EMiYjMDILVCxLdMmy_qR9n804DogwHfKnLgFeANrtwXOSUGUAdS0N5o4q8THtO1oYxOeXtoiqBKt5Ad4dvIW9U/s1600/27925_492443007472736_2106598198_n.jpg
بعد كم يوم ، وصل له رد أمه على الإيميل و الرد يقول :
عزيزي هيثم
أنا مبقولش إنك ( متصاحب ) مع ناتاشا ، ولا بقول إنك (مش مصاحبها )
بس الحقيقه بتقول إن لو هي بتنام على سريرها الخاص
كانت لقت السكرية الفضية عليه من أول ما رجعت انا لمصر
تحياتي
اليكم الفيديو

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق