الأربعاء، 2 يناير 2013

شاب مصري: أحببت فتاة لحد الجنون ولكنني اكتشفت أنها كانت متعددة العلاقات

شاب مصري: أحببت فتاة لحد الجنون ولكنني اكتشفت أنها كانت متعددة العلاقات
السلام عليكم مشكلتي جدا كبيره ومش لاقي اي حل جايز يكون طرحها هنا خطاء لكن بجد انا فاض بيا ومحتاج حد يقف جمبي ولو بنصيحة انا تعبان حقيقي تعبان ربنا يكرمكم ويجزيكم في الشهر المفترج ده قلت اسال اخواتي واصحابي هنا اكيد هيقدرو يلاقو حل... انا شاب 24 سنه متعلم تعليم جامعي ومن اسرة ملتزمة ومرموقه اتعرفت على بنت وحبتها وحبتني لدرجه الجنون قامت بتغير وقطع علاقتها مع كل اصدقائها شباب وبنات حتى من اولاد العم والخال. البنت مش متعلمة واهلها على قد حالهم لكني كنت اعشقها بدون اسباب واخاف عليها اكثر من نفسي! ..
اليكم الفيديو

وفي يوم مشؤوم اخويا قالي ابعد عنها ديه زمان كانت بتاعت شباب والمصيبه ان اخويا نفسه باسها اكتر من مرة ... اتجننت وانهرت انهيار فظيع قومت اتصلت بيها وقلتلها قلتلي ده حصل وكانت خايفه تقولي اسيبها وقعدت تحلف ان ده زمان ومن يوم ماعرفتني عرفت معنى الحب والاخلاص وندمت على كل شيء راح لحالة وياريتها عرفتني من زمان كان كل ده اتغير قلتلها ماتعرفنيش تاني وديه اخر مرة نتكلم فيها ونشوف بعض والا هتحصلك مشاكل كبيره اوي وهتزعلي وتندمي لمعرفتي وطبعا ده غصب عني ولا انا هقدر اعملها مشكله ولا شيء بس انا دلواقت مش عارف ايه الى عملته ده صح يا جماعة ده حل صح.

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق