الأربعاء، 12 ديسمبر 2012

تعالى اقولك لعبه تلعبيها انتى وجوزك



كوني أنثى - تعالى اقولك لعبه تلعبيها انتى وجوزك

هقولك على لعبه حلوه اوى تلعبيها مع جوزك
بس لو ضربك فى الاخر انا مش ليه دعوه
بصوا اول امبارح انا كنت قاعده على الكمبيوتر وجوزى قاعد على الاب بتاعه
المهم قالى تعرفى طلعى ليه اختبار ذكاء
قولتله طبعا
المهم طلعتله الامتحان
وقولت انا كمان اشوف درجه ذكائى هتبقى ايه
وقولتله تيجى نتنافس قالى يابنتى هتيجى جانبى ايه قولتله طيب تعالى نجرب
وفعلا فاتحنا وبدأت انا احل وهو كمان وبيسألنى على بعض المسائل الرياضيه مش رضيت اقوله راح بصلى كدهعملت انا فيها عبده العبيط وقولتله كمل
المهم بعد الامتحان يكرم المرء او يهان
بس الحمد لله كان تكريم
جوزى درجه ذكاءه طلعت جيد جدا
وانا طلعت درجه ذكائى ممتازه تكاد تكون عبقرى
هو اتغاظ واتغاظ واتغاظ لانه كان منفوخ عليه لحد ما فرقع ههههههههههههههههههههههههه
مهم بعدها بشويه اتخناقنا على حاجه عبيطه يعنى راح قالى اصلك غبيه روحت بصاله وقولتله ياابنى اكاد اكون عبقريه
يلا كل واحده ما جوزها تلعب اللعبه دى وتيجى تقولنا عملت ايه

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق